Kolagen Terbaik Di Pasaran

100% Jaminan Berkesan

atau Kami Mengembalikan Wang Anda!

Z

Membantu mencapai kulit yang berkilat dan berseri

Z

Meningkatkan keanjalan kulit dan kelembutan

Z

Melicinkan garis-garis berkeringat, kaki gagak, garis nasolabial dan kedutan

Z

Menyuburkan kulit kering, kulit retak dan kulit terbakar matahari

Z

Mengurangkan selulit

Z

Membentuk kulit

Z

Mempercepat keberkesanan semua produk penjagaan kulit

Z

Melicinkan garis-garis berkeringat, kaki gagak, garis nasolabial dan kedutan

Z

Membentuk kulit

Z

Membantu mencapai kulit yang berkilat dan berseri

Z

Meningkatkan keanjalan dan kelembutan kulit

Z

Menyuburkan kulit kering, kulit retak dan kulit terbakar matahari

Z

Mempercepat keberkesanan semua produk penjagaan kulit

Z

Mengurangkan selulit

LiveCollagen

Kolagen Premium dan Antioksidan Makanan Seluruh

Apakah itu LiveCollagen?

LiveCollagen adalah perumusan unik yang terdiri daripada kolagen laut terhidrolisis dari Perancis, glisin (asid amino) dan kompleks buah beri liar dari Amerika Syarikat (9 jenis buah beri: Beri Hitam, Strawberi, Raspberi Merah dan Hitam, Beri Boysen, Ceri, Beri Biru, Kranberi dan Mulberi).

Beli Dalam Talian Stokis

Bermula dari USD 69.90

Apakah itu LiveCollagen?

LiveCollagen adalah perumusan unik yang terdiri daripada kolagen laut terhidrolisis dari Perancis, glisin (asid amino) dan kompleks buah beri liar dari Amerika Syarikat (9 jenis buah beri: Beri Hitam, Strawberi, Raspberi Merah dan Hitam, Beri Boysen, Ceri, Beri Biru, Kranberi dan Mulberi).

Beli Dalam Talian Stokis

Bermula dari USD 69.90

Testimoni LiveCollagen

Lihat maklum balas pelanggan

* Saya telah mengambil LiveCollagen selama 3 minggu yang lalu. Saya harus mengatakan bahawa saya rasa kulit saya licin dan lebih elastik. Saya sendiri berfikir bahawa kita perlu mengambil kolagen setiap hari untuk memastikan bahawa kulit kita adalah yang terbaik, anda mungkin tidak dapat melihat keputusan serta-merta, kerana ini bergantung pada keadaan individu, tetapi saya yakin bahawa penggunaan jangka panjang akan memberi manfaat.

https://www.gaylenhong.com/2018/04/live-collagen-by-dynamic-nutrition.html

“Gaylen Hong”

*Yang paling best, aku dapati kulit aku ni lebih lembut dan lembap tak seperti sebelum ni, kering merekah.. Haha!! Adalah sedikit berlakunya keanjalan di situ.. Kalau nak lebih anjal, kenalah consume LiveCollogen ni berterusan dan konsisten.. Betul tak? Paling penting, minum air yang mencukupi.. Korang makanlah supplement ape saja, perkara yang paling utama kena minum air putih yang banyak, barulah kesan tu lebih powerrrrr!!

http://www.leaazleeya.com/2018/04/livecollagen-untuk-kulit-kekal-sihat.html

“Lea Azleeya”

* Produk kesihatan kolagen digunakan secara meluas dalam mengejar kecantikan. Saya amat bernasib baik kerana dapat memperoleh Dynamic Nutrition LiveCollagen dan mempunyai peluang untuk mengalami kuasa. Saya sedang berusaha menggunakan LiveCollagen untuk menjadikan kulit saya terang. Bagaimana dengan awak?

https://angelhoyunying.blogspot.sg/2018/04/working-towards-youthful-skin-featuring.html

“Dr. Angel Ho”

* Ini adalah produk penjagaan kecantikan Dynamic Nutrition kegemaran saya. Selepas mengambil produk penjagaan kesihatan ini, saya merasa sangat baik dan kulit menjadi sangat licin. Sejujurnya, saya kagum dengan peningkatan hebat yang saya lihat dan dirasakan pada kulit saya. Gaya hidup saya sangat sibuk, dan saya sering kurang tidur dan air. Saya merasa tua pada masa itu, wajah saya kasar dan wajah saya kelihatan letih dan malu. Sekarang saya berasa muda sekali lagi dan mempunyai kulit yang berkilat untuk dipamerkan. Saya sangat mengesyorkannya kepada sesiapa yang mahukan kulit licin dan mata cerah. =)

“Jess, Singapura”

*Hampir 2 minggu pengambilan LiveCollagen SA rasa best sangat, selain dari rasa yang sedap SA dah rasa sedikit perubahan pada diri SA khususnya pada tekstur kulit SA yang semakin sihat. Kulit kelihatan lebih anjal dan SA perasan yang SA hilang sedikit inci..Memang betul- betul berkesan pada SA.

http://www.suriaamanda.com/2018/04/kulit-semakin-anjal-dan-cantik-menawan.html

“Suria Amanda”

* Saya telah minum LiveCollagen selama 3 tahun, sekali sehari. Saya sangat suka rasa buah liar. Sepanjang masa ini, kawan saya memberitahu saya bahawa saya kelihatan lebih muda dan lebih bertenaga.

“Chan Song Lin, Kedah, Malaysia”

*Sha sebagai ibu yang mengandung amat sensitif untuk mencuba pelbagai produk yang disarankan, tapi produk 2 in 1 ini, sha akui dapat membantu mencantikan kulit dimana kepentingan kologen juga khasnya untuk wanita lewat usia banyak kehilangan, so nak cover balik kena start minum kologen dari sekarang. Tentang bau pula, al-maklumlah ibu mengandung selalu alah dengan bauan yang kuat dan tidak menyenangkan, tapi minuman LiveCollagen ini membuatkan sha terkejut, tiada bau yang kuat yang boleh menggangu proses hadaman harian sha sepanjang sha consume produk ini. wow, cantik mulus lah ummi lepas ini kan..

http://www.opzzpinky.my/2018/04/livecollagen-minuman-kecantikan-dan.html

“Sharina Elyana”

*Penafian: Sila ambil perhatian bahawa kesan produk kami berbeza untuk individu. Testimoni di laman web ini disediakan oleh pelanggan kami dan ia tidak seharusnya diambil sebagai nasihat perubatan. Berikut adalah penafian perubatan penuh kami.

Maklumat Produk LiveCollagen

Fakta & Maklumat

100% Jaminan Berkesan

Minuman kolagen kecantikan yang terbaik di pasaran. Kami berbangga untuk mengatakan bahawa LiveCollagen adalah produk premium dengan kolagen laut yang dalam dan liar yang terbaik! Gabungan unik ini menjamin keputusan serta-merta.

Kami yakin dengan keberkesanan LiveCollagen dan menjamin 100% kesan atau bayaran balik anda dalam kotak pertama! **

Ambil 2 pek (pada waktu pagi dan sebelum tidur) selama 2 minggu sehari untuk mendapatkan keputusan serta-merta dan lihat kulit anda menjadi licin.

** Hanya tersedia dari laman web ini

Apakah itu LiveCollagen?

LiveCollagen adalah perumusan unik yang terdiri daripada kolagen laut terhidrolisis dari Perancis, glisin (asid amino) dan kompleks buah beri liar dari Amerika Syarikat (9 jenis buah beri: Beri Hitam, Strawberi, Raspberi Merah dan Hitam, Beri Boysen, Ceri, Beri Biru, Kranberi dan Mulberi).

Ia adalah minuman lazat dan berkhasiat tanpa bau yang kuat, kalori yang sangat rendah, tiada pengawet, tiada pigmen dan tiada pengisi. Ideal bagi mereka yang berusaha mencapai kesihatan semula jadi dan kecantikan dan anti-penuaan.

p

Minuman Kolagen Terbaik

ISOlogoGMPpurity

Cara Mengambil:
Dua minggu pertama: 2 pek sehari (pagi dan waktu tidur)
Kesihatan dan Kecantikan: 1 pek sehari

Bahan-bahan berkualiti tinggi

Bahan-bahan:
Kolagen terhidrolisis dalam laut (5000 mg), glisin (1000 mg), dan campuran buah beri liar (4000 mg) termasuk Beri Hitam, Strawberi, Raspberi Merah dan Hitam, Beri Boysen, Ceri, Beri Biru, Kranberi dan Mulberi.

Berat bersih: 10 gram x 20 pek
Cara menggunakan: Campurkan 1 pek LiveCollagen dalam 125 ml (1/2 cawan) air atau jus (di bawah 50 ° C).

Tiada perisa tiruan, pewarna atau pemanis.

Dirumus dan dihasilkan dengan kerjasama Weishardt International, France dan VesPro Inc, Amerika Syarikat

Gabungan yang unik

Kolagen hidrolisis laut dalam
Kolagen laut dalam hidrolisis menyediakan pelbagai asid amino yang membantu menjaga kesihatan badan anda. Dari kulit ikan laut dalam 100% yang diperoleh secara terpilih, ia dihidrolisis oleh enzim teknologi Perancis. Kolagen dalam laut, yang diuraikan oleh air, mempunyai berat molekul yang sangat rendah, memastikan penyerapan yang optimum.

Wild Berry – Antioksidan Makanan yang Kuat
Makmal Brunswick yang terkenal di Amerika Syarikat telah secara rasminya memperakui bahawa campuran Wild Berry kita adalah suplemen makanan antioksidan yang sangat kuat melindungi terhadap kesan merosakkan radikal bebas.

LiveCollagen – Makanan Kesihatan dan Kecantikan

Makanan Kesihatan dan Kecantikan

LiveCollagen adalah perumusan unik yang terdiri daripada kolagen laut terhidrolisis dari Perancis, glisin (asid amino) dan kompleks buah beri liar dari Amerika Syarikat (9 jenis buah beri: Beri Hitam, Strawberi, Raspberi Merah dan Hitam, Beri Boysen, Ceri, Beri Biru, Kranberi dan Mulberi).

Ia adalah minuman lazat dan berkhasiat tanpa bau yang kuat, kalori yang sangat rendah, tiada pengawet, tiada pigmen dan tiada pengisi. Ideal bagi mereka yang berusaha mencapai kesihatan semula jadi dan kecantikan dan anti-penuaan.

Apakah kolagen hidrolisis laut dalam?

Dari kulit ikan laut dalam 100% yang diperoleh secara terpilih, ia dihidrolisis oleh enzim teknologi Perancis. Kolagen dalam laut, yang diuraikan oleh air, mempunyai berat molekul yang sangat rendah, memastikan penyerapan yang optimum. Oleh itu, kolagen hidrolisis tulen mempunyai tahap penyerapan yang lebih baik dan dapat digunakan sepenuhnya dalam tubuh berbanding dengan kolagen biasa.

Kolagen laut dalam hidrolisis menyediakan pelbagai asid amino yang membantu menjaga kesihatan badan anda. Kolagen laut dalam adalah unik kerana ia mengandungi perkadaran proline, hydroxyproline, glutamin / glutamat dan glisin daripada yang lebih tinggi daripada kolagen lain. Hydroxyproline dan glisin terutamanya mempunyai kesan anti-penuaan dan anti-kedutan, sementara proline dan asid glutamat adalah komponen utama untuk pengeluaran kulit dan rambut.

Apa yang menyebabkan radikal bebas?

Pengeluaran berterusan radikal bebas dalam badan akibat daripada:

  • Reaksi metabolik
  • Semasa latihan
  • Rokok rokok aktif dan pasif
  • Alkohol yang berlebihan
  • Pendedahan kepada pencemar alam sekitar, sinaran X-sinaran dan sinaran matahari/li>
  • Mengambil ubat terutamanya antibiotik
  • Tekanan fizikal dan emosi

Kita tidak boleh mengelakkan menjana radikal bebas tetapi kita boleh meminimumkan jumlah kerosakan dengan memastikan pengambilan nutrien antioksidan kita tinggi. Oleh itu, antioksidan adalah kunci kepada kesihatan dan kecantikan yang baik.

Apakah itu kolagen?

Kolagen adalah protein semulajadi yang paling banyak di dalam badan dan memainkan peranan penting dalam pertumbuhan, kesihatan dan penyelenggaraan kulit, tulang, tulang rawan, gigi, kuku, rambut, ligamen dan saluran darah.

Kolagen memberikan sokongan struktur yang kuat untuk kulit dan memainkan peranan utama dalam mengekalkan ketegaran dan keanjalan kulit. Collagen menyumbang 1/3 jumlah protein, 75% tisu kulit dan 90% jumlah kulit.

Setiap malam, semasa 90 minit pertama tidur, badan biasanya menghasilkan kolagen untuk pembaikan dan peremajaan. Walau bagaimanapun, pada usia 25 tahun, pengeluaran kolagen mula menurun pada kadar 1.5% setahun, dan pada usia 60 tahun, tahap kolagen yang dihasilkan dikurangkan kepada kurang daripada separuh, menyebabkan penipisan kulit dan kurang ketegasan.

Oleh itu, meningkatkan kecekapan tinggi kolagen hidrolisis laut dalam adalah kunci kepada kulit yang sihat kerana ia memberikan kekuatan kulit, keanjalan, ketegasan dan keupayaan untuk menyembuhkan kulit yang rosak.

Kerosakan radikal bebas kepada badan dan kulit

Manusia terdedah kepada lebih daripada 70 jenis penyakit, 90% yang berkaitan dengan radikal bebas.

Radikal bebas boleh merosakkan sistem saraf, visi, kulit, organ dan vitaliti secara keseluruhan dan berkaitan dengan:

  • Penuaan kulit pramatang
  • Pengerasan dan pembengkakan arteri
  • Penyakit kardiovaskular
  • Penyakit mata seperti katarak dan degenerasi makula
  • Penyakit Alzheimer dan penyakit Parkinson
  • Mengurangkan imuniti
  • Kecacatan kongenital

Wild Berry Kompleks - Antioksidan yang Kuat

Makmal Brunswick yang terkenal di Amerika Syarikat telah secara rasmi mengesahkan Wild Berry Kompleks sebagai suplemen makanan antioksidan yang sangat kuat yang berkesan dapat melindungi terhadap kesan merosakkan radikal bebas.

Percubaan klinikal yang dibangunkan oleh Jabatan Pertanian Amerika Syarikat (USDA) untuk mengukur kapasiti antioksidan bahan makanan dipanggil ORAC (kapasiti penyerapan reaksi pengewangan), dan manusia perlu mengambil kira 4000 TE dari makanan (setara vitamin E yang larut air) Keupayaan antioksidan untuk mendapatkan kesihatan. Selepas percubaan klinikal di makmal Brunswick, LiveCollagen terbukti dapat memberikan 8000TE (kapasiti antioxidant setara vitamin E larut air)!

Soalan Lazim

Ada Soalan Mengenai LiveCollagen?

Apakah rasa LiveCollagen?

LiveCollagen mempunyai 9 jenis beri dengan rasa semulajadi dan sangat menyenangkan. Ia tidak mempunyai bau sama sekali.

Akankah mengambil LiveCollagen meningkatkan lemak?

Tidak sama sekali. Kolagen adalah protein yang biasanya meningkatkan berat badan jika digunakan lebih banyak. Walau bagaimanapun, dos kami yang disyorkan ialah 1-2 pek sehari, yang tidak menjejaskan berat badan anda. Di samping itu, LiveCollagen dengan 9 jenis beri mempunyai antioksidan yang sangat tinggi yang boleh membersihkan radikal bebas badan anda dan membantu menyahtoksik.

Adakah terdapat sebarang kesan sampingan?

100% tiada kesan sampingan.

Adakah kandungan karbohidrat dan gula tinggi?

Tidak tinggi, kandungan karbohidrat sangat rendah, dan sama sekali tidak menambah gula atau pemanis, ia hanya mempunyai rasa manis yang sangat ringan dari 9 jenis buah beri sendiri.

Adakah LiveCollagen mempunyai pewarna? Selepas minum, terdapat kesan merah pada mulut / cawan / kain saya.

Tidak, LiveCollagen tidak mempunyai pewarna tambahan. Warna semulajadi berasal dari 9 jenis buah beri (Beri Hitam, Strawberi, Raspberi Merah dan Hitam, Beri Boysen, Ceri, Beri Biru, Kranberi dan Mulberi). Hanya berhati-hati untuk tidak mengotorkan pakaian anda!

Beli Dalam Talian Stokis

Bermula dari USD 69.90
Super Bio Organic
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
  • BioNatto
  • Bought by Woei Ter from Singapore
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
  • BioNatto
  • Bought by June from Petaling Jaya
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
organic high fiber drink
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
  • BioNatto
  • Bought by Tran from Bandar Indahpura, Kulai
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
organic high fiber drink
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
  • BioNatto
  • Bought by Johnson from JOHOR Bahru
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
  • BioNatto
  • Bought by Sanjay Kumar from Kuala Lumpur
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
  • BioNatto
  • Bought by Fauna from Bukit Mertajam
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
  • BioNatto
  • Bought by ABDUL RAZAK from SUNGAI BULOH
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
Organic Ashitaba Aojiru Dynamic Nutrition
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
  • BioNatto
  • Bought by SEOW YEN from PETALING JAYA
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo