VesPro LiveZymes

Buah Enzim Pencernaan Buah-buahan & Sayur-Sayuran Segar

VesPro LiveZymes

Buah Enzim Pencernaan Buah-buahan & Sayur-Sayuran Segar
vespro livezymes

Apakah itu LiveZymes?

LiveZymes adalah minuman  enzim pencernaan botani yang lazat dalam bentuk serbuk kering semburan sejuk. Dengan bangga dihasilkan dari 12 jenis makanan dan buah-buahan segar yang menggunakan peralatan pengeringan semburan paling banyak dari Jerman.

Beli Dalam Talian Stokis

USD 23.90

Kelebihan LiveZymes

Kelebihan LiveZymes

12 jenis makanan segar dan buah-buahan

Z

Pemulihan semula jadi untuk pencernaan dan pedih ulu hati

Z

Mengurangkan gas, kembung dan ketidakselesaan perut

Z

Menggalakkan detoksifikasi pesat dengan segera

Z

Meningkatkan tahap enzim jus untuk memulakan lebih mendalam

Z

Kurangkan alergi makanan dengan pencernaan protein yang berkesan

Maklumat & Fakta LiveZymes

Maklumat & Fakta LiveZymes

LiveZymes – Enzim Pencernaan

LiveZymes adalah minuman  enzim pencernaan  botani yang lazat dalam bentuk serbuk kering semburan sejuk. Dengan bangga dihasilkan dari 12 jenis makanan dan buah-buahan segar yang menggunakan peralatan pengeringan semburan paling banyak dari Jerman. Semua buah-buahan dan makanan segar kami diperolehi dari ladang-ladang yang murni yang terletak di bukit-bukit kaki yang indah di Sonoma Vally, Topanga Hills, Wisconsin pedalaman dan Teluk Monterey yang cerah di California.

Kami menambah air glasier koloid yang tinggi dari Mount Rainier USA dengan makanan segar dan buah-buahan untuk menghasilkan proses penapaian yang sangat tepat yang menghasilkan enzim gred makanan yang berkualiti tinggi.

Setiap hidangan LiveZymes (5 gram) mengandungi 14 jenis enzim pencernaan yang berbeza daripada 14 hari proses penapaian seperti papaya, nanas, alpukat, badam, barli, pisang, timun, jagung, anggur ungu, kacang pis, kacang soya dan malt.

LiveZymes dirumus khas untuk diet Asia.

Pensijilan

ISOlogoGMPpurityHACCP Malaysia logo (2)Dynamic Nutrition Halal

Halal yang disahkan oleh JAKIM

Produk dari Amerika Syarikat

Bahan-bahan:
Papaya, Nanas, Alpukat, Badam, Barli, Pisang, Timun, Jagung, Anggur Ungu, Kacang Pis, Kacang Soya dan Malt

Berat bersih: 5 gram x 20 Sachets
Cara makan: Campurkan 1 Sachet LiveZymes dalam air atau jus 125ml (di bawah 40 ° C) selepas makanan.

Tiada perisa tiruan, pewarna atau pemanis tiruan. Formula Vegetarian.

Peranan Enzim Pencernaan dalam Penurunan Berat Badan yang Sihat

Lipase dan protease adalah enzim yang penting untuk menyokong penurunan berat badan yang sihat. Lipase adalah enzim yang banyak terdapat dalam makanan mentah. Oleh sebab kebanyakan makanan yang kita makan tidak mentah, kita tidak mempunyai lipase yang mencukupi untuk membakar jumlah lemak biasa dalam diet kita. Apabila kita makan makanan yang kaya dengan lemak, kita menderita kerana badan kita tidak dapat membakar lemak tambahan ini tanpa enzim-enzim yang penting. Akibatnya, lemak terkumpul dan disimpan di arteri, organ, kapilari. Anda akan melihat ia terkumpul pada pinggul, belakang, perut dan paha. Protease adalah enzim penting yang penting untuk memecah protein dan menghilangkan toksin. Ia amat sukar untuk membakar lemak apabila terdapat toksin berlebihan yang disimpan di dalamnya. Oleh itu diet kaya dalam protease akan membantu menghilangkan toksin yang tertanam dalam lemak.

 

Soalan & Jawapan

1. Adakah enzim tidak cukup dalam makanan yang kami makan?

Jika anda makan makanan mentah segar maka anda mendapat cukup enzim untuk mencerna makanan tersebut. Sekiranya anda memakan makanan yang dimasak anda perlu sedar bahawa ia mempunyai enzim sifar. Ini bermakna badan anda mesti menghasilkan enzim pencernaan yang banyak untuk mencerna makanan tersebut dan akan benar-benar mengganggu pembuatan enzim metabolik yang sangat diperlukan yang akan digunakan untuk penghapusan sihat dan asimilasi nutrien dan regenerasi sel dan tisu.

2. Bagaimana anda tahu jika anda kurang enzim?

Seperti yang kita berumur, badan secara beransur-ansur kehilangan keupayaannya untuk menghasilkan enzim. Pada permulaannya mungkin tidak begitu ketara. Walau bagaimanapun, kemudian anda akan mendapati bahawa anda tidak boleh bertolak ansur atau menikmati makanan tertentu seperti yang anda lakukan sebelum ini. Ini juga boleh disertai dengan perasaan mengurangkan stamina. Tanda awal kekurangan enzim adalah aduan pencernaan seperti pedih ulu hati, gas, sembelit, kembung, cirit-birit dan sakit perut. Gejala lain termasuk sakit kepala, alahan, ulser, jangkitan yis, keletihan kronik, kekurangan nutrisi dan kekurangan tenaga.

Senarai 14 Enzim Pencernaan

Jenis Potensi
Acid Maltase 28 MaltU
Lipase 7000 DU
Protease A 42,000 HUT
Protease B 8,000 PC
Protease C 100 SAPU
Peptidase 4 AP
Alpha Amylase 10,000 SKB
Glucoamylase 18 AGU
Alpha-Galactosidase 300 GalU
Lactase 2000 ALU
Invertase 800 SU
Cellulase 6,000 CU
HemiCellulase 2,000 HCU
Pectinase 15,000 ADJU

Testimoni

Testimoni

vespro livezymes

 

*Semasa pertama kali membuka 1 sachet LiveZymes, saya terkejut menghidu bau dari dalam sachet. Wangi betul. Aroma buah buahan. Bau nenas paling kuat. Saya tuang serbuk ke dalam cawan, serbuknya berwarna putih bersih. Saya berfikir, mesti warna airnya akan berwarna putih sama seperti serbuk tersebut. Tapi nampaknya, saya tersilap. Apabila kita tuangkan air ke dalam cawan yang mengandungi serbuk LiveZymes, warnanya bertukar menjadi kuning! Waaa...menyelerakan. Dah la bau nenas kuat.

 

Saya dan Mr.Bee boleh minum pantas 1 cawan tu. Terus habiskan. Tak perlu berhenti henti lagi dah sebab rasanya sedap. Walaupun begitu, tak manis. So memang bagus untuk kesihatan. Bagus untuk penghadaman tapi manis tak bagus juga kan?

 

Masa minum pertama kali, kesan yang paling ketara adalah pembuangan gas. Wahaha... Perut rasa selesa sebab buang angin lancar. Tak kembung perut.

 

https://www.sofinahlamudin.com/2018/06/livezymes-dari-dynamic-nutrition-untuk-kesihatan-usus-dan-melancarkan-penghadaman-pencernaan-yang-baik.html

 

 

Sofinah


vespro livezymes
*Mula-mula takut juga nak minum sebab selalunya minuman detox ni tak sedap...haha nampak sangat takut makan ubat kan.Tapi bila kak lin cuba minum eh sedapnyerrr....rasa oren uolsss....wah terus teruja nak minum...terus senyum jer sebab rasanya yang sedap dan keberkesanan LiveZymes ni..lega sungguh perut dan serta merta sendawa keluar angin.. bila hari-hari kak lin amalkan alhamdulilah dah takde masalah sembelit...malah pembuangan terus jadi lancar dan perut rasa ringan.

 

http://www.linliena.com/2018/05/vespro-livezymes-membantu-masalah.html

 

Lin Liena

?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
  • BioNatto
  • Bought by chandra from jurong west
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
  • BioNatto
  • Bought by LEE PING from KOTA KINABALU
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
triple green
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
  • BioNatto
  • Bought by Ng from Pelabuhan Klang
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
  • BioNatto
  • Bought by ABDUL RAZAK from SUNGAI BULOH
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
  • BioNatto
  • Bought by Soo from Subang Jaya
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
cordyzyme
  • Cordyzyme
  • Bought by LIM from BUKIT MERTAJAM
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
  • BioNatto
  • Bought by Stacy from Singapore
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
ashiguard
  • AshiGuard
  • Bought by Zhen Hui from Georgetown
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
  • BioNatto
  • Bought by Hui Gek from Singpaore
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
LiveCollagen
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
  • BioNatto
  • Bought by Martina from Singapore
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
organic high fiber drink
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo