Super Bio-Organic

High Fiber Drink With Goodness Of The Rainbow – Natural Constipation Remedy

What is Super Bio-Organic?

Super Bio-Organic is a combination of high quality golden grain husk plus a special blend of more than 30 types of organic seeds, vegetables, green foods, prebiotic, enzymes, chlorophyll and probiotics that work synergistically to provide optimum nutritional values to our body.

What is Super Bio-Organic?

Super Bio-Organic is a combination of high quality golden grain husk plus a special blend of more than 30 types of organic seeds, vegetables, green foods, prebiotic, probiotics, chlorophyll and enzymes that work synergistically to provide optimum nutritional values to our body.

Advantages of Super Bio-Organic

Organic High Fiber Drink – Natural Constipation Remedy

high fiber drink detoxification
Z

Natural Constipation Remedy

Z

Balance Nutrients for Total Well-Being

Z

Prevent and Reduce Symptoms of Hemorrhoid

Z

Support Cholesterol-Lowering Effect

Z

Improve Digestion

Z

Provide Relief From Irritable Bowel Syndrome.

Z

Manage Body Weight

Z

Improve Cardiovascular Health

high fiber drink detoxification
Z

Natural Constipation Remedy

Z

Balance Nutrients for Total Well-Being

Z

Manage Body Weight

Z

Improve Digestion

Z

Provide Relief From Irritable Bowel Syndrome.

Z

Support Cholesterol-Lowering Effect

Z

Prevent and Reduce Symptoms of Hemorrhoid

Z

Improve Cardiovascular Health

Super Bio-Organic

Testimonials

Listen to what our Customer says

 

*Selepas beberapa minggu kinah minum dan amalkan Super Bio Organic, kinah dapati masalah sembelit dah mula berkurangan. Proses membuang pun lancar. Dah takde duduk lama dalam bilik  air. Badan pun dah mula rasa ringan yela kan ada berlakunya proses detoks. Disebabkan toksin yang banyak dalam badan menyebakan kita ni sukar untuk membuang dan badan pun lemah, mudah letih.

 

http://www.apekinah.com/2018/04/super-bio-organic-from-dynamic-nutrition.html

 

Nurul Sakinah


super bio-organic

*KakYa dah cuba Super Bio-Organic. Apa yang boleh KakYa cakap KakYa sukakan produk ni sebab warna dia hijau hahaha takde la bukan sebab warna dia hijau tapi sebab KakYa dapat rasakan perubahan selepas mengamalkan Super Bio-Organic.

 

Rasa badan makin ringan dek kerana toksin dah berkurang dalam badan kot. Satu lagi kan, bila umur makin meningkat badan mudah letih dan kurang bermaya. Dengan Super Bio-Organic, KakYa rasa lebih bertenaga dan dapat bagi lebih tumpuan untuk kerja kerja KakYa. Alhamdulillah, Super Bio-Organic semakin serasi dengan KakYa

 

https://www.akifimtiyaz.com/2018/03/super-bio-organic-hilangkan-toksin-dalam-badan.html

 

Kak Lya


*Mula-mula cuba tu memang rasa lain la sebab bahan yang digunakan semuanya organik. Tiada rasa tambahan. Semua semulajadi dari bahan-bahan yang terbaik. Cik Nor ni jenis tak kisah, ada rasa ke tak tak penting. Apa yang penting semuanya semulajadi tanpa apa-apa bahan tambahan.

 

Apa yang menarik Super Bio-Organic ni, bila kita menggunakannya secara konsisten secara automatik melancarkan sistem pencernaan. Selepas menggunakan produk ini, Cik Nor tak perlu tunggu lama untuk melepaskan hajat besar. hehe. Clear and smooth jer. Siapa yang tak makan sayur boleh cuba Super Bio-Organic ni, gerenti puas hati.

 

http://norminieza.blogspot.sg/2018/04/amalkan-pemakanan-sihat-dengan-super.html

 

Cik Nor


 

 

*Selepas beberapa minggu kinah minum dan amalkan Super Bio Organic, kinah dapati masalah sembelit dah mula berkurangan. Proses membuang pun lancar. Dah takde duduk lama dalam bilik  air. Badan pun dah mula rasa ringan yela kan ada berlakunya proses detoks. Disebabkan toksin yang banyak dalam badan menyebakan kita ni sukar untuk membuang dan badan pun lemah, mudah letih.

 

http://www.apekinah.com/2018/04/super-bio-organic-from-dynamic-nutrition.html

 

Nurul Sakinah

super bio-organic

*KakYa dah cuba Super Bio-Organic. Apa yang boleh KakYa cakap KakYa sukakan produk ni sebab warna dia hijau hahaha takde la bukan sebab warna dia hijau tapi sebab KakYa dapat rasakan perubahan selepas mengamalkan Super Bio-Organic.

 

Rasa badan makin ringan dek kerana toksin dah berkurang dalam badan kot. Satu lagi kan, bila umur makin meningkat badan mudah letih dan kurang bermaya. Dengan Super Bio-Organic, KakYa rasa lebih bertenaga dan dapat bagi lebih tumpuan untuk kerja kerja KakYa. Alhamdulillah, Super Bio-Organic semakin serasi dengan KakYa

 

https://www.akifimtiyaz.com/2018/03/super-bio-organic-hilangkan-toksin-dalam-badan.html

 

Kak Lya

*Mula-mula cuba tu memang rasa lain la sebab bahan yang digunakan semuanya organik. Tiada rasa tambahan. Semua semulajadi dari bahan-bahan yang terbaik. Cik Nor ni jenis tak kisah, ada rasa ke tak tak penting. Apa yang penting semuanya semulajadi tanpa apa-apa bahan tambahan.

 

Apa yang menarik Super Bio-Organic ni, bila kita menggunakannya secara konsisten secara automatik melancarkan sistem pencernaan. Selepas menggunakan produk ini, Cik Nor tak perlu tunggu lama untuk melepaskan hajat besar. hehe. Clear and smooth jer. Siapa yang tak makan sayur boleh cuba Super Bio-Organic ni, gerenti puas hati.

 

http://norminieza.blogspot.sg/2018/04/amalkan-pemakanan-sihat-dengan-super.html

 

Cik Nor

*The effect on me was almost immediate – within a few days I could feel the difference. Passing motion became a natural process for me every morning when I visit the toilet. I used to have indigestion and constipation problems, and serious hemorrhoids. I felt “cleansed” (the feeling was really good), and I even started to enjoy going to clear myself out. My hemorrhoids no longer comes to disturb me too! Thanks to a family member who recommended this product to me.

 

Jess, Singapore

*In the past 3 years, i have been taking 1 scoop per day. It has permanently solved my constipation problem. Before this I always feel heavy and bloated but now I feel much lighter…

 

Ong Bin Chye, Kedah

*Disclaimer: Please note that the effects of our products vary from person to person. The testimonies in this website are provided by our customers and they should not be taken as medical advises. Here is our full medical disclaimer

Product Information

Facts about Super-Bio Organic

What is Super Bio-Organic?

Super Bio-Organic is a combination of high quality golden grain husk plus a special blend of more than 30 types of organic seeds, vegetables, green foods, prebiotic, enzymes, chlorophyll and probiotics that work synergistically to provide optimum nutritional values to our body.

It is a superior health food that provides balance nutrition, enhances immune system and eliminates internal toxins from the body.

Pollutant Free Ingredients

Ingredients:
Golden grain husk, crimson lentils, white wheat, red lentils, black beluga lentils, gold lentils, red grains, red wheat, green lentils, coicis seeds, spinach, mushroom, peanuts, carrots, black sesame, pumpkin seeds, celery, lotus seeds, oats, pine seeds, lotus root powder, flax seeds, soya beans, wild rice, yam, gingko, wheat germ, alfalfa, fennel seeds, asparagus, artichoke, spirulina, chlorella, wheat grass, barley grass, Japanese green tea, Fructo-Oligosaccharide (FOS), enzymes (Papain & Bromelain), mulberry chlorophyll and AB Kefir probiotic.

No added preservatives, coloring, sugar or salt. Vegetarian Formula.

Modern Lifestyles

Modern lifestyles and diet cause the built up of mucoid plaque. This blockage causes toxins to build up, leading to a host of health problems. Degenerative diseases such as immune disorder, atherosclerosis, cardiovascular problem, etc. are caused by mucoid plaque. Besides, poor skin complexion, pimples and lethargy also caused by accumulation of toxins.

Detox Your body Naturally with Organic High Fiber Diet

superbio

Suggested Serving:
Adults: 2-3 times a day
Children 8 years – 12 years: 1 time a day
Children below 6 years: half scoop 1 time a day

Meal replacement: 1-2 times or consume when necessary
Slimming purpose: replace it with 1 or 2 meals to lose unwanted weight quickly while maintaining optimum nutrition
Removal of mucoid plaque and detoxification: 3 times a day, consume half a hour before breakfast, lunch and dinner

Goodness Of The Rainbow

Nutritional Drink For Your Family

A complete nutritional drink which has of multi-colour whole plant-based ingredients added with prebiotics, spirulina, flax seeds and other potent ingredients.

Enjoy every the goodness of the rainbow for a colorful, energized and joyful life!

 

Organically Grown

Super Bio-Organic is rich in pollution-free organic seeds which are known for its high “adhesive power” to remove internal body toxins and unwanted wastes.

ociaISOlogo GMPHACCP Malaysia logo (2)

Net weight: 600 grams
Direction: Add 1-2 scoops with 350ml of lukewarm water or juices. Stir well and drink immediately.
For better results, take 30 minutes before meal and drink and additional glass of water.

Free delivery!
Set of 3 bottles: 10% discount!

bionatto
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
  • BioNatto
  • Bought by Kong teik from Ampang
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
  • BioNatto
  • Bought by Nor Hashim from kuala lumpur
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
  • BioNatto
  • Bought by Teng Hin from Ayer Itam
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
  • BioNatto
  • Bought by nik mahani from Ampang
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
organic high fiber drink
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
  • BioNatto
  • Bought by Edward from Cameron Highlands
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
  • BioNatto
  • Bought by Pau Kim from Singapore
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
  • AshiSlim
  • Bought by MA GISELA from Arlington
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
  • BioNatto
  • Bought by SAMBASIVAN from SINGAPORE
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
  • BioNatto
  • Bought by florence914953 from Singapore
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
  • BioNatto
  • Bought by Mercydaniel from Singapore
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
  • AshiSlim
  • Bought by Kien sim from Petaling Jaya
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
  • BioNatto
  • Bought by DORIS from SINGAPORE
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
  • BioNatto
  • Bought by Lilibeth Soriano from Melaka
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
  • BioNatto
  • Bought by Nurhani from Singapore
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
  • BioNatto
  • Bought by Selvarajah from Puchong
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
  • BioNatto
  • Bought by WONG from MIRI,SARAWAK,EAST MALAYSIA
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
Super Bio-Organic Box
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
bionatto
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo